Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Apteki internetowe obowiązują szczególne przepisy prawa farmaceutycznego i regulacje prawne, które ograniczają możliwość zwrotu produktów. Te zasady dotyczą wszystkich aptek i powstały z myślą o Twoim bezpieczeństwie. Zanim dokonasz zwrotu, upewnij się, co można zwrócić.

 

TAK

ü  Wszystkie produkty za wyjątkiem produktów leczniczych

ü  Produkty omyłkowo wysłane

ü  Produkty wycofane z obrotu na mocy decyzji GIF i GIS

NIE

§  Leki

§  Wyroby medyczne (m.in. inhalatory/ciśnieniomierze/termometry)

§  Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego

§  Produkty żywnościowe (w tym suplementy diety): jeśli ich fabryczne opakowanie zostało naruszone, np. przez otwarcie.

§  Kosmetyki i dermokosmetyki: jeśli ich fabryczne opakowanie zostało naruszone, np. przez otwarcie.

 

Jak krok po kroku wygląda proces zwrotu?

 

1.      Skontaktuj się z nami i poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.

Możesz także wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na adres apteka@na83.pl Upewnij się jednak przed wysłaniem, że możemy go przyjąć.

2.      W ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia nadaj przesyłkę na adres:

Apteka Na83

ul. 1 Maja 36

20-410 Lublin

Z dopiskiem „Zwrot towaru”

Przypomnienie. Towar zwracany jest na koszt własny.

3.      Oczekuj na zwrot środków na konto za pośrednictwem którego dokonałeś zapłaty za zamówienie (w ciągu 14 dni).

 

REKLAMACJA

 

Chcesz zgłosić reklamację? Możesz liczyć na nasze wsparcie. Pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie i sprawnie przeprowadzić przez cały proces.

 

Jak krok po kroku wygląda proces reklamacji?

 

1.Przygotuj numer zamówienia i zadzwoń do nas. To najszybsza i najlepsza droga, ponieważ każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie. Możesz także zgłosić reklamację, wypełniając prosty formularz lub pisząc do nas na adres apteka@na83. Jak jest Ci wygodniej. Pamiętaj o uzupełnieniu:

  • numer zamówienia

  • data zakupu

  • opis produktów

  • krótki opis powodu reklamacji

  • proponowana forma rozwiązania problemu

  • dane kontaktowe

2. Po przyjęciu przez nas zgłoszenia, odeślij produkty na adres:

Apteka Na83

ul. Pocztowa 8

20-408 Lublin

Z dopiskiem „Reklamacja towaru”.

Do przesyłki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny oraz oryginał lub kopię paragonu/faktury.

3. Oczekuj na wiadomość i zwrot płatności


W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanych produktów  dostaniesz wiadomość dotyczącą zwrotu środków, wymiany bądź naprawy zakupionego produktu.

 

Co warto wiedzieć zanim się z nami skontaktujesz?

 

CO PODLEGA REKLAMACJI:

§  wszelkie uszkodzenia produktów

 

§  produkty wysłane przez pomyłkę

 

§  brakujący produkt w przesyłce

 

§  uszkodzenia paczki

 

 

PLIKI DO POBRANIA:

Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie.