Potrzebujesz pomocy? Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w e-aptece Na83.
ZAMÓWIENIA
Jak długo będę czekać na zamówienie?
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienie opuściło nasz magazyn w przeciągu 24 h od daty zaksięgowania płatności. Dostawa pod wskazany adres zajmuje zazwyczaj jeden-dwa dni robocze.
Jakie są metody dostawy?
Dostawy obsługuje firma DPD. Szczegółowe koszty i czas dostawy znajdziesz w zakładce Dostawa i płatności.
Czy mogę sprawdzić status swojej wysyłki?
Po nadaniu przedmiotu, otrzymasz wiadomość ze szczegółami wysyłki. Znajdziesz w niej numer listu przewozowego i link do śledzenia przesyłki.
Jak mogę zapłacić za kupione przedmioty?
Płatności realizowane są przez bezpieczne i szyfrowane połączenie, przez pośrednika płatności TPay.com Jest tam możliwość płatności kartą Visa, Mastercard, Maestro; przelewy online, przelew tradycyjny; portfele elektroniczne (Google Pay, Visa Chceckout, Masterpass, Paypal. Jest także możliwość zapłacenia za zamówienie przy odbiorze w naszej aptece stacjonarnej przy ul. 1 Maja 36 w Lublinie.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Zamówienia realizujemy wyłącznie na terenie naszego kraju.
Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia – dodać lub usunąć produkt?
Tak, istnieje możliwość wprowadzenia zmiany w zamówieniu. W tym celu prosimy o kontakt z nami. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce „Kontakt”- https://www.aptekaNa83.pl/kontakt
Co zrobić, aby zmienić sposób dostawy?
Prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli wprowadzić poprawny sposób dostawy.
Produkt jest niedostępny, a chce go zamówić, co zrobić?
Zalecamy skorzystanie z usługi „Powiadom mnie o dostępności”, która widnieje pod niedostępnymi produktami. Gdy stan magazynowy zostanie zwiększony, dostaniesz wiadomość e-mail z informacją o ponownej dostępności produktu i możliwości jego zakupu.
Co zrobić, gdy zobaczę, że przesyłka jest uszkodzona?
W takiej sytuacji należy sporządzić protokół szkody (najlepiej w obecności kuriera) i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
BEZPIECZEŃSTWO
W jaki sposób pakujecie przesyłki? Co oznacza Eko dostawa i czy dotyczy wszystkich zamówień?
Wszystkie zamówienia są przygotowywane do wysyłki w sposób jak najbardziej ekologiczny. Pakujemy zamówienia tak, by zawierały jak najmniej elementów, łatwo można było poddać paczki recyklingowi, a równocześnie zapewniały bezpieczny transport.
Zakupione produkty umieszczane są w kartony tekturowe, a do zabezpieczenia przed przemieszczaniem stosujemy szary papier makulaturowy. Całość zaklejamy taśmą papierową z klejem ze skrobi.
W przypadku odbiorów osobistych i zakupów aptekach stacjonarnych również zachęcamy do dbałości o środowisko. Naszym Klientom oferujemy kompostowalne siatki z granulatu kukurydzianego oraz papierowe torby z makulatury.
Jak zapewniacie bezpieczeństwo transportu produktów wrażliwych na wysoką temperaturę?
Ze względów bezpieczeństwa nie wysyłamy także leków za pośrednictwem paczkomatów.
Jak zabezpieczacie dane klientów?
Apteka Na83 przywiązuje ogromną wagę do ochrony i bezpieczeństwa danych swoich klientów. Zabezpieczyliśmy każdy proces przekazywania danych osobowych Certyfikatem Kwalifikowanym SSL, aby dane klientów były chronione na najwyższym poziomie.
OFERTA I CENY
Czy udzielacie informacji odnośnie cen w aptekach stacjonarnych?
Niestety nie posiadamy dostępu do cen produktów sprzedawanych w aptece stacjonarnej. W celu uzyskania informacji na ten temat prosimy o kontakt z wybraną apteką.
Czy udzielacie informacji odnośnie cen w aptekach stacjonarnych?
Niestety nie posiadamy dostępu do cen produktów sprzedawanych w aptece stacjonarnej. W celu uzyskania informacji na ten temat prosimy o kontakt z wybraną apteką.
Czy wszystkie produkty, które są dostępne online są równocześnie na magazynie?
Tak, cała oferta produktowa Na83 dostępna jest w naszym magazynie.
Czy w aptekach stacjonarnych dostępne są te same produkty w tych samych cenach co w Aptece Internetowej?
Apteka Internetowa posiada inną ofertę produktową oraz ceny.